1 Ocak 2013 Salı

Aşk Kızları İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD St. Trinian’s

Aşk Kızları İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD St. Trinian’s Komedi Filmleri izle sadece kizlara egitim veren ozel bir okul olan st trinianin icinde bulundugu mali krizden kurtulmasi icin okulda egitim goren bir grup kiz harekete gecersttrinian genc kizlara egitim veren ozel bir okuldur ve buyuk bir borcun icerisindedir okulun borclu oldugu banka ise okul mudiresi camilla frittonu okulu kapatmak ile tehdit etmektedir ayni zamanda milli egitim bakani geoffrey thwaitesde bu tehdidin altindadir o camillanin eski sevgilisi olsa da okula yeni bir disiplin emri getirmeye karar vermistirokul yonetimi bu sorunlar ile ugrasirken okulda egitim goren genc kizlar ise bambaska bir isin pesine dusmuslerdironlar ulusal galeriden unlu bir ressama ait olan bir tabloyu calmak icin plan yapmislardirhatta bu is icin bir kiz cetesi olusturmus ve okulun bazi ogretmenlerini de bu plana dahil etmislerdirhizliseyret iyi seyirler diler

hd izle, Aşk Kızları İzle Türkçe Dublaj Tek Parça Full HD St. Trinian’s, türkçe dublaj film izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder